Biuletyn Informacji Publicznej

Przedszkole nr 4 w Świdniku im. Kaprala Niedźwiedzia Wojtka

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Zamówienia publiczne
Data utworzenia
2009-07-20
Opis

                                                                               Świdnik, 20.07.2009 r.

Dot.: zamówienie do 14 000 euro

 

Zaproszenie do składania ofert

W imieniu Przedszkola Nr 4 w Świdniku ( „Zamawiającego") zapraszam do złożenia oferty w trybie przetargu ofertowego na:

Wykonanie remontu nawierzchni drogi wewnętrznej oraz schodów do budynku polegającego na ułożeniu kostki brukowej wskazanej przez "Zleceniodawcę"na łącznej powierzchni ok. 400 mkw. 

Zakres czynności remontowych:
1. Przygotowanie podłoża /usunięcie asfaltu/
2. Wypoziomowanie podłoża pod kostkę.
3. Ułożenie drogi, schodów wejściowych do placówki oraz wykonanie poręczy na wysokości 1,1 m.

Zamawiający informuje jednocześnie, że Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę oraz wykona zlecenie w terminie do 1 września 2009 r.
Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić po złożeniu oferty. Negocjacje ceny nie będą prowadzone.
Oferta winna być złożona do dnia  5 sierpnia 2009 r.  godz 14.00  w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat Przedszkola Nr 4 w Świdniku - faksem - 0814685934 lub w postaci elektronicznej na adres: przedszkole_4swidnik@tlen.pl

W imieniu Zamawiającego:
dyrektor Beata Kowalczyk

 

 

 

WARUNKI ZAMÓWIENIA

 

Dotyczy:

Wykonania remontu nawierzchni drogi wewnętrznej oraz schodów do budynku polegającego na ułożeniu kostki brukowej wskazanej przez "Zleceniodawcę" na łącznej powierzchni ok. 400 mkw. 

 

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie remontu nawierzchni drogi wewnętrznej oraz schodów do budynku polegającego na ułożeniu kostki brukowej wskazanej przez "Zleceniodawcę" na łącznej powierzchni ok. 400 mkw w Przedszkolu Nr 4 w Świdniku

2.Zakres robót obejmuje:

1.Przygotowanie podłoża /usunięcie asfaltu/
2. Wypoziomowanie podłoża pod kostkę.
3. Ułożenie z kostki drogi, schodów wejściowych do placówki oraz wykonanie poręczy na wysokości 1,1 m.

Dodatkowo w ramach kosztów własnych Wykonawca zagospodaruje wszystkie materiały powstałe z rozbiórki, a nie nadające się do ponownego zagospodarowania przez Zamawiającego. Okres gwarancji wynosi nie mniej niż 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.

3. Termin wykonania zamówienia.

Termin wykonania zamówienia: do 25 dni od daty podpisania umowy, jednak nie później niż do 1 września 2009 r.

4. Opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności:

- wymagane jest przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

2) posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

5. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt 4 niniejszych warunków zamówienia.

2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się oferentów którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie powinni dostarczyć wykonawcy.

    • wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub wpis do KRS – potwierdzona kopia

    • dokument potwierdzający nadanie numeru NIP – potwierdzona kopia

    • dokument potwierdzający nadanie numeru REGON – potwierdzona kopia

7Wizja lokalna.

Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej obiektu, w celu uzyskania wszelkich niezbędnych informacji o miejscu realizacji zamówienia oraz koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem wizji ponosi samodzielnie każdy wykonawca. Każdy wykonawca ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanych informacji oraz za wszelkie straty i szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości w przygotowaniu oferty oraz wyliczeniu ceny ofertowej, związane z nie odbyciem przez wykonawcę wizji lokalnej.

7. Kryteria oceny ofert.

1) Zamawiający dokona oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta o najniższej cenie i zgodna z oczekiwanym terminem zakończenia zamówienia.

2) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:

a) jej treść nie odpowiada treści Warunków zamówienia

b) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

c) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny

8. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami.

Uprawnionymi do bezpośredniego porozumiewania się z Wykonawcami udzielania informacji jest:

dyrektor Beata Kowalczyk 667 337 672

główna księgowa Renata Cyfra    603612891

9. Termin związania ofertą.

Termin związania ofertą wynosi 25 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

10. Miejsce i termin składania ofert.

Oferty należy składać w sekretariacie Przedszkola Nr 4 w Świdniku ul. Kruczkowskiego 1, faksem - 0814685934 lub w postaci elektronicznej na adres: przedszkole_4swidnik@tlen.pl  w terminie do dnia 5 sierpnia 2009 r.

Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

11. Unieważnienie postępowania.

Zamawiający unieważni postępowanie, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności:

1) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu;

2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, którzy:

1) ubiegali się o udzielenie zamówienia – w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert,

Świdnik, dnia 20 lipca 2009 r.

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Mika Beata
Dodano do BIP dnia: 2013-08-14 09:44:36